dimarts, 18 de novembre del 2008

Els fills que mai tornen

-Els fills que mai tornen- 14/10/08

"En aquest avio de la Ryan Air, que per capritxos del destí em porta a Roma, he conogut a una dona la qual el seu fill va morir a València en un accident de moto. El destí és capritxòs i ens inunda de casualitats. Provem a expondre-les. Jo tinc moto, com Mauro, el seu fill. Vaig a Roma com ella, perquè el meu vol a Pisa fou cancelat. Per altres casualitats, per un desacord mutuo, mons pares estan a Roma, així que avuí tornaré a veure'ls. Fins al moment sempre he tornat però el destí no enten de noms i la mort no eligeix ni sortetja.
Pareix tot açò molt trist, llavors, donem-li un toc més alegre: Voreu, per més casualitats, tinc una amiga a Roma, i tal volta isca amb ella aquesta nit i disfrute d'aquesta ciutat eterna.
En fi, el destí baralla i nosaltes juguem"